OBSŁUGA KAS FISKALNYCH
Nazwa szkolenia OBSŁUGA KAS FISKALNYCH
Cel przyuczenie do zawodu kasjera sklepowego, uzupełnienie wiedzy do kursów handlowych
Czas trwania 30 - 40 godzin
Wymagania wykształcenie zawodowe
Zakres kultura wykonywania zawodu, zasady organizacji pracy kasjera i odpowiedzialności materialnej, kody kreskowe, podatek od wartości dodanej, budowę elektronicznych kas sklepowych, ćwiczenia z wykorzystaniem kasy fiskalnej. Może być samodzielną jednostką kursową lub modułem uzupełniającym
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN

Formularz kontaktowy

FAKTUROWANIE
Cel przekazanie słuchaczom wiadomości oraz przyuczenie w zakresie niezbędnym do wykonywania pracy na stanowisku kasjer fakturzysta, uzupełnienie wiedzy do kursów administracyjno-biurowych
Czas trwania 50 godzin
Wymagania wykształcenie zawodowe
Zakres organizacja pracy kasjera, odpowiedzialność materialna, kultura zawodu, środowisko Windows, edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, podstawy Internetu, komputerowe programy fakturujące, m.in. Symfonia. Może być samodzielną jednostką kursową lub modułem uzupełniającym
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN

Formularz kontaktowy

MODUŁOWE
Kursy modułowe w następujących obszarach tematycznych:

  • marketing, sprzedaż, obsługa klienta
  • menedżer e-marketingu
  • menedżer sprzedaży


Moduł stanowi jednostkę organizacyjną zajęć, umożliwiającą nabycie wiadomości teoretycznych oraz opanowanie umiejętności praktycznych w określonych tematach . Wszystkie moduły mają charakter warsztatowy.
Każdy moduł jest niezależny - do uczestnictwa w kolejnym module nie jest wymagane uczestnictwo w pozostałych modułach. Zależy to od samodzielnej decyzji uczestnika. W ramach poszczególnych kursów można realizować dowolną liczbę modułów lub też tworzyć z poszczególnych modułów kursowych własny pakiet edukacyjny dostosowany do indywidualnych zainteresowań i potrzeb. Wszystkie zajęcia będą prowadzone w formie warsztatów (wstęp teoretyczny - niezbędny do zrozumienia specyfiki tematu, a następnie ćwiczenie umiejętności na autentycznych cases zaczerpniętych z firm działających na rynku).
Po zakończeniu modułu, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu modułu na drukach MEN. Dodatkowo po zakończeniu pełnego kursu wydawany jest specjalny certyfikat potwierdzający uczestnictwo.

MARKETING, SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
Cel Kurs  pozwala zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności pozyskiwania nowych klientów, a także przedstawia techniki utrzymywania z nim pozytywnych relacji stanowiące klucz do sukcesu firmy. Uczestnicy kursu zapoznają się z procedurami i standardami w zakresie obsługi klienta oraz technikami i narzędziami skutecznej sprzedaży i promocji.
Czas trwania Moduły I - IV trwają po 8 godzin, moduł V – warsztat weekendowy
Wymagania bez szczególnych wymagań
Zakres I moduł: Sprawdzone zasady promocji w firmie
  • Jak minimalnym nakładem kosztów zapewnić sobie większe (i stałe!) zyski?
  • Jak zdobyć klientów, jeśli dopiero zaczynasz działalność?
  • Jak zarobić więcej na dotychczasowych klientach?
  • Które działania promocyjne są skuteczne , a które będą tylko stratą pieniędzy?
  • Plan konkretnych działań dla twojej firmy.
II moduł: Jak zdobyć nowych klientów
  • Jakie formy reklamy działają ?
  • Gdzie znaleźć wykonawcę (np. strony internetowej) i jak rozpoznać czy jest fachowcem. Co należy zawrzeć w umowie? Skąd wziąć materiały do wykonania reklamy (zdjęcia, grafiki, etc.) i ile to kosztuje?
  • Jak stworzyć przekaz reklamowy, który działa? Czego nie robić w reklamie ?
  • Które działania marketingowe są skuteczne, a które będą tylko stratą pieniędzy?
  • Zasady tworzenia skutecznych haseł – jak napisać dobry tekst reklamowy? Jak pisać o swojej firmie?
  • Konstrukcja reklamy: dlaczego jedne reklamy przyciągają wzrok, a inne nie? – jak wywołać efekt „zadzwoń teraz” i jak zmierzyć skuteczność reklamy
III moduł: Jak maksymalizować zyski?
  • Jak sprzedać klientowi więcej produktów/usług?
  • Jak planować działania, aby zarabiać więcej w przeliczeniu na godzinę?
  • Jak sprawić ,aby klient był stałym, a nie „od czasu do czasu?
  • Dodatkowa oferta sprzedaży / usług.
IV moduł: Pierwsza rozmowa z nowym klientami
  • Jak rozmawiać z nowymi klientami przez telefon, aby: zdecydowali się na skorzystanie z oferty, kupili więcej, niż planowali, nie zrezygnowali z przyjścia na zprzyjścia na umówiony termin?
  • Jak zrobić wrażenie eksperta? Jak sprzedawać korzyściami, a nie cechami, jak pokazać, że twoja oferta jest inna/lepsza od innych. Jak nawiązać relację z klientem? Jak zaangażować klienta w zakup?
V moduł: Warsztaty „Relacje z klientem”
  • procedury sprzedaży
  • techniki docierania do potrzeb klienta
  • zasady aktywnego słuchania
  • omówienie motywacji związanych z dokonywaniem zakupu
  • cechy vs korzyści
  • radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi pytaniami
  • techniki przekonywania do zakupu
  • mowa ciała, metody zamykania sprzedaży
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN, certyfikat po ukończeniu kursu potwierdzający uczestnictwo w każdym module
Uwagi Uczestnik tworzy swój indywidualny program szkolenia i uczestniczy tylko w tych modułach, które go interesują.
Szkolenie może być realizowane na zlecenie dla grup zorganizowanych. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów

Formularz kontaktowy

MENEDŻER E-MARKETINGU
Cel Uczestnicy dowiedzą się jak kompleksowo zaplanować strategię marketingową w internecie , Jak tanio i skutecznie promować własne treści w Internecie. Nauczą się jak wyciągać wnioski ze śledzenia użytkownika na www i jak je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży. Dowiedzą się w jaki sposób wykorzystać neuromarketing i zbudować idealny komunikat marketingowy wpływając na decyzje zakupowe klientów.
Czas trwania Moduł - 8 godzin
Wymagania bez szczególnych wymagań
Zakres I moduł: Narzędzia e-marketera
  • Jak zoptymalizować profil marki na Facebooku. Rzeczy o których musisz pamiętać i o które musisz go wzbogacić.
  • „Wiem, że połowa mojej reklamy to wyrzucone pieniądze. Nie wiem tylko, która to połowa” (H. Ford). Jak rozporządzać budżetem reklamowym w online. Jakich zasad należy przestrzegać, żeby efektywność działań marketingu w Internecie była wysoka.
  • W jaki sposób zautomatyzować proces wysyłania e-mailingów tak, aby oszczędzać na ich przygotowaniu oraz wysyłce?
  • Jak wygenerować wzrost sprzedaży dostosowując na bieżąco swoje działania marketingowe do zachowania użytkowników w internecie?
  • Jak dotrzeć do specyficznych klientów w social media: przykłady kampanii marketingowych na: Snapchat, Instagram, Vine, Tinder, WhatsApp?
II moduł: Jak zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego?
  • Dlaczego klienci rezygnują z dalszych zakupów on – line? Jak ograniczać porzucane koszyki w sklepie internetowym?
  • Jak sprawić, aby klient kupował więcej i jednocześnie był bardziej zadowolony z zakupów online?
  • Śledzenie użytkownika na WWW
  • W jaki sposób zintegrować sklep internetowy z mediami społecznościowymi oraz e-mail marketingiem?
III moduł: Jak znaleźć się na szczycie Google?
  • W jaki sposób śledzić efekty swojego linkowania, aby wpłynąć na wyższą pozycję wyników wyszukiwania
  • Jakiego rodzaju linki warto mieć na swojej stronie WWW a co działa niekorzystnie?
  • Jak współpracować z agencją marketingu on-line i jak ją właściwie rozliczać z pracy?
  • Co zrobić kiedy twoja WWW traci w wynikach wyszukiwania?
IV moduł: Neuromarketing
  • W jaki sposób zbudować idealny komunikat marketingowy i wpłynąć na decyzje zakupowe klientów?
  • Jak skutecznie komunikować ofertę w zależności od grupy docelowej?
  • Jak utrzymać pozytywne skojarzenia związane z marką i zwiększyć jej świadomość?
  • Jak wywoływać emocje i wspomnienia klientów poprzez działania marketingowe?
V moduł: email marketing
  • Jak wzbudzić zaufanie odbiorcy do przekazywanych treści?
  • Jakich wskaźników używać do mierzenia zaangażowania czytelników maili?
  • Porady i tiki podnoszące skuteczność e-mailingów
  • Jak krok po kroku zaprojektować mailingi i newsletter, aby odbiorca zauważył to co najważniejsze?
  • Jak sprawić aby mailingi trafiały do skrzynki odbiorczej a nie do SPAM
  • Jakich zasad przestrzegać, aby utworzyć skuteczny landing page, który będzie zbierał wartościowe adresy
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN, certyfikat po ukończeniu kursu potwierdzający uczestnictwo w każdym module
Uwagi Uczestnik tworzy swój indywidualny program szkolenia i uczestniczy tylko w tych modułach, które go interesują.
Szkolenie może być realizowane na zlecenie dla grup zorganizowanych. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów.

Formularz kontaktowy

MENEDŻER SPRZEDAŻY
Cel Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu:
skutecznych technik sprzedaży,
organizacji pracy przedstawiciela handlowego,
kształtowania i zarządzania relacjami z klientami, zarządzania cenami i kanałami dystrybucji,
planowania i wykorzystywania działań marketingowych wspierających sprzedaż,
planowania i controllingu sprzedaży
Czas trwania Moduł 8 godzin
Wymagania bez szczególnych wymagań
Zakres I moduł: Sprzedaż
  • Co to jest sprzedaż, miejsce sprzedaży w przedsiębiorstwie, sprzedaż jako siła napędowa przedsiębiorstwa
  • Sposoby prowadzenia sprzedaży
  • Etapy i struktury sprzedaży
  • Budowanie kanałów sprzedaży, wady i zalety poszczególnych rozwiązań (kanałów)
  • Polityka sprzedażowa i strategia handlowa przedsiębiorstwa
  • Planowanie i rozwój sprzedaży
  • Sprzedaż w przedsiębiorstwie a otoczenie ekonomiczne (hossy, bessy, stagnacja)
II moduł: Organizacja pracy handlowca
  • Budowanie motywacji do sprzedaży
  • Umiejętności niezbędne do pracy w dziale handlowym – obsługa sprzętu i jego praktyczne zastosowanie w sprzedaży, kultura osobista i aspekty społeczne (ubiór, relacje, ..)
  • Techniczne aspekty pracy handlowca – oferty, prezentacje, umowy, raporty, komunikacja z klientem, CRM, zarzą-dzanie zamówieniami i dostawami
  • Finansowe aspekty sprzedaży – koszty sprzedaży, ceny, rabaty, systemy wynagradzania handlowca
  • Wewnętrzna komunikacja struktur sprzedaży – zebrania i spotkania indywidualne ze sprzedawcami
III moduł – Analiza marketingowo-handlowa produktu
  • Produkt – analiza produktu, zalety, korzyści, przewaga konkurencyjna
  • Produkt w rożnych ujęciach marketingowych (pozycjonowanie, sezonowość sprzedaży)
  • Grupa docelowa (powody zakupowe, wypracowanie argumentacji) i budowanie bazy klientów i zarządzanie nią
  • Modyfikacja produktu w zależności od potrzeb grupy docelowej
IV moduł – Marketingowe wsparcie i techniki sprzedaży
  • Tworzenie oferty i prezentacji produktu
  • Wykorzystanie narzędzi marketingowych w sprzedaży – promocje, rabaty, przeceny, konkursy, wyprzedaże, sys-temy lojalnościowe, gadżety sprzedażowe.
  • Negocjacje, NLP w biznesie (język perswazji), techniki wpływu społecznego
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN, certyfikat po ukończeniu kursu potwierdzający uczestnictwo w każdym module
Uwagi Uczestnik tworzy swój indywidualny program szkolenia i uczestniczy tylko w tych modułach, które go interesują.
Szkolenie może być realizowane na zlecenie dla grup zorganizowanych. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów

Formularz kontaktowy